OGÓLNY
|
| Ochrona obudowy |
IP60 |
| Zakres temperatur |
AECQ100 KLASA 3 (-40 do +85C) |
| Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem baterii |
Tak, wewnętrzny |
| Napięcie robocze |
6-20V, odporność na przepięcia zgodnie z ISO 7637 |
| Prąd roboczy (ECU) |
< 0,5 A |
| Rozmiar (mm) |
155x120x45 |
| Waga (g) |
500 |
| Złącza |
Złącze samochodowe FCI 2 x 24 |
| Komunikacja |
USB (z oprogramowaniem klienta PC), szeregowy lub CAN |
WYJŚCIA
|
| Wyjścia wtryskiwacza |
6 wyjść zabezpieczonych 5A, strona niska |
| Wyjścia zapłonu |
6 wyjść 7A (szczyt 15A) (obsługuje cewki pasywne i aktywne) |
| Wyjścia AUX |
6 wyjść zabezpieczonych 5A, strona niska |
| Wyjścia krokowe |
Pełny mostek do 0,8A, można używać jako oddzielne wyjścia |
| Podgrzewacz WBO |
Zabezpieczona strona niska do 5A |
| +5V |
1 |
| Magistrala CAN |
Tak, z dodatkowym modułem |
| Seryjny |
Tak |
WEJŚCIA
|
| Wejścia analogowe |
7, 10 bitów, 0-5 V, 4 dodatkowe wejścia analogowe z modułem CAN |
| Wejścia EGT |
2 dla termopary typu K |
| Czujnik spalania stukowego |
2 |
| Czujnik tlenu |
LSU 4.2 lub wąskie pasmo |
| Wejścia wyzwalające |
3 (podstawowe, 2 kamery) Oprogramowanie Halla/VR do wyboru |
| WSS |
1 (Hala / VR) |
| Paliwo elastyczne |
Używanie CAM#2 lub VSS |
CZUJNIKI
|
| Czujniki temperatury |
IAT, CLT, temperatura oleju (cecha zdefiniowana przez użytkownika), temperatura parownika AC |
| Czujnik ciśnienia |
MAP, Ciśnienie oleju, Ciśnienie paliwa (cecha zdefiniowana przez użytkownika), Czujnik ciśnienia AC |
| Czujnik tlenu |
LSU 4.2 (wbudowany kontroler), wąskie pasmo, zewnętrzne kontrolery WBO |
| Prędkość |
Czujnik prędkości pojazdu (VR/HALL), Czujnik biegów (czujnik, obliczony) |
TANKOWANIE
|
| Wtryskiwacze |
Do 6 wtryskiwaczy Hi Z (sekwencyjnych) |
| Kompensacja baterii |
Zdefiniowany przez użytkownika kreator popularnych wtryskiwaczy |
| Strategie tankowania |
Gęstość prędkości oparta na VE, Alpha N |
| Temperatura ładowania powietrza. |
Na podstawie IAT i CLT |
| Tabela VE |
2 tabele 16×20 (Obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,1% |
| Indywidualne wykończenie cylindra |
Tak |
| Wstrzyknięcie etapowe |
Tak |
| Dodatkowa korekta |
Korekta EGT (na cylinder), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Rozgrzewanie, Podtlenek azotu, LC, ALS, ASE, Ciśnienie paliwa, Czujnik spalania stukowego |
| Korekcja w czasie rzeczywistym oparta na lambdzie |
Korzystanie z tabeli docelowej Lambda/AFR |
| Wzbogacenie Acc. / Deceleracyjne |
Tak |
ZAPŁON
|
| Wyjścia zapłonu |
6 dla cewek pasywnych i aktywnych (wybierane programowo) |
| Obsługiwane wyzwalacze |
N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, wyzwalacze Subaru, wyzwalacz Nissan, Lotus Elise, wyzwalacz Audi, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZ |
| Tabela kątów zapłonu |
2 tabele 16×20 (Obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,5 stopnia |
| Wersja na cylinder |
Tak |
| Kompensacja czasu pracy akumulatora |
Używany zdefiniowany kreator popularnych cewek |
| Nietypowa zgodność ognia |
Zależne od aplikacji |
| Dodatkowa korekta |
CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timery, Acc. enrichment |
CZUJNIK STUKÓW
|
| Kanały |
2 |
| Zakres częstotliwości rezonansowej |
1-20kHz, AAF trzeciego rzędu |
| Próbowanie |
Zdarzenie zapłonu sterowane, okno stukowe |
| Akcje |
Opóźnienie zapłonu, wzbogacanie paliwa, wskazanie na desce rozdzielczej |
KONTROLA BIEGU JAŁOWEGO
|
| Typ sterowania |
Elektromagnesy PWM (2,3 przewody), sterowanie przewodowe, silniki krokowe (bi- i unipolarne), odcięcie zapłonu, odcięcie paliwa |
| Strategia kontroli |
Pętla otwarta/zamknięta, sterowanie kątem zapłonu |
| Korekta VE |
Tak, dla Alpha-N |
| Poprawki |
Sprzęgło AC, wentylator chłodziwa, wejście analogowe |
KONTROLA WZMOCNIENIA
|
| Zwiększ tabele referencyjne i docelowe |
2 serie 16×20 (TPS vs RPM) |
| Strategie kontroli |
Pętla otwarta/zamknięta (na bazie PID) |
| Poprawki |
Przekładnia, VSS, IAT, EGT |
DRIVE-BY-WIRE 1
|
| Strategia kontroli |
Zaawansowana 3D PID + statyczna kompensacja tarcia |
| Obsługiwane przepustnice |
Wszystkie z silnikiem DC i zapotrzebowaniem na prąd poniżej 6A Kreator dla 28 popularnych przepustnic elektronicznych |
| Charakterystyka położenia PPS do przepustnicy |
Tabela 3D |
| Wsparcie BLIP |
Tak |
| Wsparcie SLA |
Tak |
KONTROLA TRAKCJI
|
| Strategia TC |
Delta RPM, kompensacja biegów |
| Redukcja momentu obrotowego |
Cięcie iskrowe przy użyciu stołu 3D (16×20) |
| Kontrola czułości |
Przełącznik obrotowy 10-pozycyjny |
ZMIENNE ROZRZĄDY ROZRZĄDU
|
| Obsługiwane systemy |
VVTi, MiVec, VANOS, Double Vanos |
| Liczba wałków rozrządu |
2 |
| Strategia kontroli |
Pętla zamknięta oparta na PID, tabele docelowe kąta CAM 12×12 |
PALIWO ELASTYCZNE
|
| Pomiar zawartości etanolu |
Tak |
| Pomiar temperatury paliwa |
Tak |
| Mieszanie tabel |
VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Paliwo rozruchowe, ASE, Rozgrzewanie |
| Korekta temperatury paliwa PW |
Tak |
SPORT
|
| SLA |
2 niezależne ustawienia ALS, obsługa DBW |
| Światło zmiany biegów |
Na lampkę zmiany biegów |
| Kontrola startu |
Tak |
| Cięcie zębate |
Tak (pętla otwarta), obsługa sygnału DBW Źródło: przełącznik, ogniwo obciążnikowe, CAN |
| Ogranicznik pit stopu |
Tak |
| Toczące się anty-opóźnienie |
Tak |
OCHRONA SILNIKA
|
| Wartości bezpieczne dla czujników krytycznych |
Tak |
| Sygnalizacja awarii na pulpicie |
Tak, zdefiniowane przez użytkownika |
| Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem |
Tak, zdefiniowane przez użytkownika, limit RPM |
| Zabezpieczenie przed niskim ciśnieniem oleju |
Tak, zdefiniowane przez użytkownika, wyłączone |
| Zabezpieczenie ciśnienia paliwa |
Tak, kompensacja dawki paliwa, limit obrotów, wyłączenie silnika |
| Wysoka temperatura spalin |
Alarm, korekta paliwa na cylinder, limit doładowania |
Magistrala CAN 2
|
| Standardowa CAN |
2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps 11, 29 bitów |
| Obsługiwane tablice CAN 3 |
ECUMASTER, Motec M800 Zestaw 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM |
| Obsługiwane strumienie OEM CAN 3 |
BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST |
INNY
|
| Nieużywane wyjścia wtryskowe mogą być używane jako wyjścia AUX |
Tak |
| Nieużywane wyjścia zapłonu mogą być używane jako wyjście AUX |
Tylko dla niektórych funkcji |
| Funkcje wyjściowe |
Pompa paliwa, wentylator chłodziwa, wyjścia parametryczne, sterowanie podtlenkiem azotu, wyjście tabeli PWM 3D, sprzęgło AC, przekaźnik główny, prędkościomierz, obrotomierz |
| Ochrona hasłem |
Tak, 2 poziomy |
| Timery |
Paliwo, zapłon, doładowanie, timery sterowane przez wyjścia wirtualne |
| Obsługa pulpitu szeregowego |
AIM, RaceTechnology |
| Autotuning |
Tak |
| Wbudowany zakres wyzwalania |
Tak |
| Wycięcie lasu |
Rejestrowanie w czasie rzeczywistym na komputerze PC, rejestrowanie na zewnętrznych rejestratorach (szeregowym / CAN) |